گزارش پنجمین حضور درخشان شرکت فنی و مهندسی آبسان پالایش در بزرگترین رویداد صنعتی کشور – بیست و سومین نمایشگاه صنعت نفت گاز پالایش و پتروشیمی

/ / اخبار

 

شرکت فنی و مهندسی آبسان پالایش در پنجمین حضور خود در بزرگترین رویداد صنعتی کشور بازهم به عنوان یکی از پیشگامان فناوری کشور میزبان صنعتگران، محققین و دانشگاهیان از ایران و سایر کشورهای جهان بود. در جریان برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز پالایش و پتروشیمی ایران، شرکت فنی و مهندسی آبسان پالایش با رونمایی از 5 فناوری جدید در زمینه ی بازیافت فاضلاب های صنعتی، بازیافت فاضلاب های شهری، و نمک زدائی از آبهای بسیار شور و آب دریا مورد استقبال گروه کثیری از بازدید کنندگان قرار گرفت.

به دلیل نیاز رو به رشد صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به منابع جدید آب شیرین و همچنین نیاز به راهکارهای تصفیه و بازیافت فاضلاب های صنعتی، غرفه ی شرکت فنی و مهندسی آبسان پالایش هموازه یکی از پر بازدید ترین و مهم ترین غرفه های این نمایشگاه می باشد. فرآیند جدید تولید آب بدون یون یا DM از آب دریا، فرآیند شیرین سازی بهینه سازی شده ی HERO، فرآیند بهینه سازی شده ی تصفیه اسپنت کاستیک پالایشگاهی، فرآیند بهینه سازی شده ی بازیافت فاضلاب های شهری از جمله فرآیند هایی بود که در این نمایشگاه رو نمائی شد.

این شرکت همچنین طبق روال سالهای گذشته حضور در نمایشگاه یک تکنولوژی برتر جهانی را جهت تصفیه غیر متمرکز فاضلاب به مجتمع های عظیم صنعت نفت گاز معرفی نمود. پکیج های BIOROCK مبتنی بر فرآیند رشد چسبیده روی نانوالیاف یکی از بهترین نوآوری های جهانی در ربع قرن اخیر است که توسط شرکت بایوراک از کشور لوگزامبورگ ارائه شده است، این فناوری به لطف رایزنی های انجام شده هم اکنون در ایران در دسترس و توسط شرکت فنی و مهندسی آبسان پالایش مهندسی و اجرا می شود. فناوری BIOROCK برای آن دسته ساختمان های جدید که در مجمع های صنعتی ساخته و به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل نیستند، اقتصادی ترین و عملی راهکار برای تصفیه محلی فاضلاب است. با این فناوری مجتمع های صنعتی قادر خواهند بود بدون اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب، بدون نیاز به انرژی الکتریکی، مواد شیمیایی و نیروی بهره برداری، فاضلاب را به صورت محلی در مجاورت ساختمان تصفیه نموده و با بالاترین استانداردهای جهانی در شبکه جمع آوری آبهای سطحی تخلیه نموده یا فضای سبز اطراف ساختمان را آبیاری نمایند.

گزارش تصویری حضور در این نمایشگاه در ادامه ارائه می شود.

 

You must be logged in to post a comment.