آغاز چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران .

/ / اخبار

شرکت مهندسی آبسان پالایش شما را به بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران دعوت می نماید، این نمایشگاه از 11 الی 14 مهر ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.
در این نمایشگاه 228 شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی حضور دارند که آخرین دستاوردهای صنعت آب و تاسیسات فاضلاب شامل لوله و اتصالات، سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، فیلتراسیون و نمک‌زدایی آب، شیرآلات، سامانه‌های اتوماسیون و ابزار دقیق، سیستم اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات صنعتی ؛ در فضایی به وسعت 21 هزار مترمربع در معرض دید صنعتگران و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
به نقل از وزیر نیرو، رضا اردکانیان، در افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران در گفت وگو با خبرنگاران افزود: هدف اصلی این نمایشگاه کاهش تصدی‌گری دولت و سپردن حوزه‌های تخصصی به بخش خصوصی برای تبادل تجربیات و نوآوری‌های جدید و حضور اصحاب صنعت به ویژه فراهم کردن زمینه حضور شرکت‌های دانش بنیان یا نوپا است .
ساعت کار چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از ساعت 9 الی 17 می باشد.

You must be logged in to post a comment.