×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!
تاکید جناب آقای مهندس سید حسین هاشمی بر لزوم حمایت دستگاه دیپلماسی از صادرات خدمات و محصولات مهندسی

تاکید جناب آقای مهندس سید حسین هاشمی بر لزوم حمایت دستگاه دیپلماسی از صادرات خدمات و محصولات مهندسی

جناب آقای مهندس سید حسین هاشمی قائم مقام محترم وزیر کشور ضمن بازدید از دستاوردهای فنی و توان مهندسی شرکت آبسان پالایش بر لزوم حمایت دستگاه عظیم دیپلماسی کشور از صادرات خدمات و محصولات مهندسی تاکید کرد. ایشان همچنین با ابراز خرسندی از توسعه فناوری های شیرین سازی آب دریا و بازیافت پساب به دست متخصصین ایرانی، این شرکت را نمونه ای از جامعه پویای مهندسی کشور قلمداد کرده و به تعهد مجموعه دولت در حمایت از این جامعه مولد و درون زا تاکید کرد.

قائم مقام محترم وزیر کشور و هیئت همراه در ادامه ی این بازدید با تعدادی از پروژه های این شرکت در زمینه بازیافت پساب های شهری و صنعتی آشنا شدند و ضمن تمجید از ظرفیت ها و قابلیت های شرکت فنی مهندسی آبسان پالایش، همراهی اینگونه شرکت ها را در ارائه راهکار جهت حل بحران آب خواستار شدند. ایشان بحران آب را از بعد امنیت، مسئله ای بسیار مهم برای وزارت کشور عنوان کردند و همراهی شرکت های صاحب فناوری با وزرات کشور را در موضوع مبارزه با بحران آب از جمله مسئولیت های اجتماعی اینگونه سازمان ها برشمردند.

گفتنی است جناب آقای مهندس سید حسین هاشمی علاوه بر عهده داری مسئولیت در سمت قائم مقام وزیر کشور بیش از دو دهه نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و یک دوره استانداری استان تهران را در کارنامه خود دارند.

TOP
Sitemap