×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!
پروژه احداث تصفیه خانه بازیاب پساب واحد آب شیرین کن مجتمع معدنی چادرملو

پروژه احداث تصفیه خانه بازیاب پساب واحد آب شیرین کن مجتمع معدنی چادرملو

نام پروژه: انجام کلیه عملیات طراحی، تامین، اجراء،  نصب، راه‌اندازي وبهره برداری تصفیه خانه بازیافت پساب واحدهای آب به روش اسمز معکوس (SWRO)
کارفرما: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
پیمانکار: شرکت فنی و مهندسی آبسان پالایش
مشاور: شرکت توفال صنعت
نوع پروژه: EPC
محل طرح: استان یزد ، مجتمع سنگ آهن چادرملو
وضعیت پروژه: در دست بهره برداری
ظرفیت پروژه: 7000 متر مکعب در روز

شرح پروژه:

مجتمع سنگ آهن چادر ملو یک مجموعه معدنی عظیم در مقیاس جهانی است در قلب کویری فلات ایران است و سنگ آهن تولیدی این مجتمع توسط یک خط راه آهن اختصاصی به اروپا، شرق آسیا و مجمع های فولادی زیادی در خاورمیانه ارسال می شود.

نیاز شدید به آب به دلیل توسعه ی روز افزون این مجتمع معدنی باعث شد تا طرح های زیادی برای تامین آب این مجتمع کویری مورد بررسی قرار گیرد. پس از بررسی گزینه های همچون شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس و انتقال آب از سرشاخه های رودخانه ی عظیم کارون، در نهایت پروژه ی نمک زدائی از منابع آب های بسیار شور زیرزمینی در شعاع 60 کیلومتری مجتمع واقع در حاشیه کویر لوت، توسط شرکت فنی و مهندسی آبسان پالایش به انجام رسید.

چندسالی می شود که خشکسالی و کاهش منابع آبی گریبان کشور را گرفته است، به طوری که این معضل در سالیان اخیر و برداشت بیش از حد از سفره های آب های زیرزمینی کار را به جایی رسانده که بحران کم آبی به یک چالش جدی تبدل شده است، این شرکت با بهره بری از کارشناسان مجرب و به منظور مدیریت منابع آب و جلوگیری از هدررفت آب با تکیه بر حفاظت از محیط زیست در منطقه ی کویری و کم آب چادرملو اقدام به احداث تصفیه خانه پساب نموده است، این تصفیه خانه یکی از بزرگترین تصفیه خانه های آب در منطقه به شمار می رود. داده های مورد نیاز طراحی با توجه به طرح توسعه مجتمع پیش بینی نیازهای آتی، و مطالعه ی کیفیت آب در یک گستره ی زمانی مطابق با سال آبی و یگ گستره ی مکانی به شعاع 60 کیومتر در حوزه ی آبریز دشت سپیدان توسط شرکت فنی و مهندسی آبسان پالایش استحصال گردید.

عملیات طراحی، تامین، اجراء،  نصب، راه‌اندازي وبهره برداری تصفیه خانه بازیافت پساب واحدهای آب شیرین کن به روش اسمز معکوس (SWRO) شامل موارد ذیل می باشد:

·        طراحی، تامین، ساخت و اجرای كليه تجهيزات واحد بازیافت پساب آب شیرین کن ها

·        طراحی، تامین، ساخت و اجرای ساختمانهای مرتبط

·        طراحی، تامین، ساخت و اجرای مخازن ذخیره، ايستگاههای پمپاژ آب از دشت سپیدان به سایت صنعتی به همراه خطوط لوله انتقال به نقاط مصرف

·        طراحی، تامین، ساخت و اجرای سیستم کنترل، تابلو برق ها و تمامی ملزومات برق و ابزار دقیق

·        راه‌اندازي، برگزاری کلاسهای آموزشی و راهبري اوليه

با توجه به نیاز مجتمع صنعتی چادرملو به آب صنعتی، شرکت آبسان پالایش برنامه ی توسعه سبز را مبتنی بر شاخص های توسعه ی پایدار در فازهای مختلف ارائه نمود. هدف برنامه ی توسعه سبز استفاده ی بهینه از منابع آب موجود است.

-     تصفیه و بازیافت پساب RO های در حال کار به منظور افزایش ریکاوری و تامین آب صنعتی خطوط تولید و جلوگیری از هدر رفت آب و همچنین حفاظت از محیط زیست منطقه

.       SWRO

.       3 دستگاه RO ریکاوری

.       Feed ورودی : 17،760 m3/ day

.       TDS=45000 ppm

 

 

TOP
Sitemap