×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!
پروژه احداث تصفیه خانه آب صنعتی کارخانه نورد بردسیر مجتمع جهان فولاد سیرجان

پروژه احداث تصفیه خانه آب صنعتی کارخانه نورد بردسیر مجتمع جهان فولاد سیرجان


شرح پروژه:

مجتمع نورد بردسیر بعنوان یکی از مهمترین شرکت های زیرمجموعه مجتمع جهان فولاد سیرجان، از بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه های نورد جنوب شرق کشور است. 

شرکت آبسان پالایش به منظور مدیریت منابع آب و جلوگیری از هدررفت آب با تکیه بر حفاظت از محیط زیست در منطقه ی کویری بردسیر، اقدام به طراحی و اجرای پروژه جامع آب صنعتی مجتمع نورد بردسیر به صورت EPC نمود.

مجموعه تصفیه خانه آب صنعتی (WTP) و سیستم سیرکولاسیون آب (WCP) با مجموع ظرفیت 57،840 مترمکعب در شبانه روز شامل مجموعه برج های خنک کننده به روش مستقیم و غیرمستقیم است که از این میزان، 47،040 متر مکعب در شبانه روز مربوط به برجهای بخش Direct و 10،800 متر مکعب بر شبانه روز مربوط به برجهای Indirect می باشد.

از مهمترین ویژگی های این طرح ،جایگزینی سیستم های فیلتراسیون متداول (از جمله فیلترهای کربنی و شنی) با فیلترهای اتوماتیک خودشوینده برای نخستین بار در کشور می باشد که ضمن افزایش بازدهی فرآیند تصفیه و عمر بالای سیستم ،هزینه های سرمایه گذاری و بهره برداری را نیز به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

سیستم تصفیه آب، برج های خنک کننده (مستقیم و غیر مستقیم)، تزریق مواد شیمیایی، ایستگاههای پمپاژ، فیلترهای خودشوینده، ابنیه و خطوط انتقال و کانالها، مخازن بتنی ذخیره سازی، ته نشینی و تغلیظ کننده، سیستم های برق فشار متوسط و فشارضعیف، سیستم های نوین کنترل، اتوماسیون و آنالایزرها از جمله بخش های اصلی پروژه WCP محسوب می شوند.

بخش های اصلی پروژه WTP (آب جبرانی برج های خنک کننده) به ظرفیت 2640 مترمکعب در شبانه روز نیز شامل سیستم پیش تصفیه، سیستم اسمز معکوس (RO) ، سیستم تامین آب شرب، پکیج های تزریق مواد شیمیایی، ابنیه و خطوط انتقال، مخازن ذخیره سازی و ایستگاههای پمپاژ است. این طرح در حال حاضر یکی از بزرگترین و منحصر به فردترین طرح های جامع تامین، تصفیه و بازچرخانی پساب صنایع فولادی و معدنی در کشور است

TOP
Sitemap