ارائه نتایج علمی فناوری های شرکت آبسان پالایش توسط واحد تحقیق و توسعه (R&D) در کنگره ی علوم مهندسی آب و فاضلاب ایران؛ 26 بهمن ماه – دانشگاه تهران

/ / اخبار

 

اعتقاد عمیق شرکت فنی و مهندسی آبسان پالایش به ارتباط صنعت با دانشگاه ها موجب شد تا این شرکت به عنوان پیشگام صنعت آب ایران با ارئه ی نتایج علمی فناوری های خود که در پروژه های این شرکت مورد استفاده قرار گرفته اند، بنیان گذار یک هم افزایی موثر با دانشگاه ها و مجامع علمی کشور باشد. کنگره ی علوم مهندسی آب و فاضلاب به عنوان یکی از رخداد های آتیه دار صنعت آب کشور و محل ارتباط صنعت و دانشگاه از آوردگاه های فنی مورد تائید شرکت آبسان پالایش می باشد.

در این رخداد علمی سرکار خانم دکتر بریجانی فوق دکتری نانو مواد از دانشگاه شریف به عنوان نماینده ی شرکت فنی و مهندسی آبسان پالایش به ایراد سخنرانی و ارائه ی دستاوردهای علمی این شرکت در مواجه با چالش های طراحی، اجرا و بهره برداری از بزرگترین مجتمع آب شیرین کن ساخته شده در فلات مرکزی ایران، خواهند پرداخت.

تاریخچه ی همایش:
تجمیع همایش های معتبر 20 سال گذشته با عنوان آب و فاضلاب که از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و برخی از دانشگاهها برگزار می گردید، منجر به پدید آمدن رویدادی شد که بتواند بطور مستمر پایگاه تماس و تبادل نظر محققین و کارشناسان حوزه آب و فاضلاب باشد. وزن مباحث تکنولوژیک یا فن آورانه ی آب و فاضلاب در این رویداد ملی به طور موشکافانه ای مورد توجه قرار گرفته است.

انجمن آب و فاضلاب ایران با افتخار عضویت برجسته ترین دانشمندان ایرانی-جهانی در زمینه ی آب و فاضلاب در اولین سال فعالیت رسمی و در راستای دستیابی به اهداف مندرج در اساسنامه خود، اقدام به برنامه ریزی برای برگزاری کنگره های سنواتی تحت عنوان “کنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب ایران”، با همکاری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و دانشگاه های معبتر کشور نمود.

 

هدف اصلی این کنگره ایجاد فضایی برای ارائه آخرین دستاوردهای دانش آب و فاضلاب، تجربیات موجود در صنعت آب و فاضلاب کشور و تبادل آرا و نظرات دانشگاهیان و محققین، مدیران و کارشناسان شرکت های آب و فاضلاب، مهندسین مشاور، پیمانکاران و سازندگان تجهیزات آب و فاضلاب برای یافتن راه حل های بهینه برای دغدغه ها و کمبودهای موجود در حوزه علوم و مهندسی آب و فاضلاب است.

انجمن آب و فاضلاب ایران برآن است زمینه ای فراهم آورد تا اساتید، دانشجویان و محققان دانشگاههای کشور بتوانند بیش از پیش با کارشناسان و مدیران دست اندرکار صنعت آب و فاضلاب کشور نزدیک و همراه شوند و ضمن ارائه آخرین دستاوردها در حوزه علم و فناوری، با نیازها و مشکلات این صنعت بیشتر آشنا شده و جهت گیری تحقیقاتی کشور به صورت کاربردی در راستای حل مسائل و مشکلات این حوزه شکل گیرد. لذا از کلیه فعالین این حوزه در بخش صنعت و دانشگاه درخواست می شود با تشریک مساعی در برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد سالانه و همچنین ارتباط بیشتر و مشارکت فعال در برنامه های انجمن، ما را در رسیدن به این اهداف یاری نمایند.

You must be logged in to post a comment.