افتخاری دیگر، آغاز عملیات اجرای پروژه ی چرمشهر مشهد بدست معاونت محترم وزارت صنعت، استاندار خراسان و جمعی از مقامات سیاسی کشور

/ / اخبار

در مراسمی ویژه با حضور جمعی از مقامات سیاسی کشور کلنگ احداث پیشرفته ترین تصفیه خانه ی فاضلاب کشور بر زمین زده شد. در این مراسم که جناب آقای مهندس یزدانی معاونت ورازت صنایع و معادن و همچنین جناب آقای مهندس رشیدیان استاندار محترم خراسان حضور داشتند عملیات اجرایی تصفیه آلوده ترین پساب صنعتی کشور آغاز شد.

جناب آقای مهندس یزدانی در این مراسم فرمودند:
“با 180 میلیارد سرمایه گذاری در این پروژه خواهیم توانست 3000 متر مکعب در شبانه روز پساب آلوده ی صنعتی را جهت احیای محیط زیست منطقه تصفیه نمائیم”
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور افزود: در مجموع رسالت صنعت، معدن و تجارت و صنایع کوچک ایجاد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب است.
معاون وزیر گفت: زمانی که واحدهای جدید ایجاد شود کمبودها دیده می‌شود. همچنین ما باید به حفظ محیط زیست شهرک‌ها نیز توجه بیشتری داشته باشیم.

در این مراسم همچنین جناب آقای مهندس رشیدیان استاندار محترم خراسان فرمودند:
«یکی از مواردی که رئیس جمهور در شروع دولت یازدهم مطرح کرد دولت محیط‌زیستی بود و روحانی تأکید ویژه‌ای بر سلامت محیط‌زیست داشت و نباید آسیب‌های زیست‌محیطی به خانواده‌ها تحمیل شود.».علیرضا رشیدیان افزود: «توجه به محیط‌زیست و آسیب‌های دفع فاضلاب‌ها مورد تأکید بود و در این راستا شهرک‌ها به‌ صورت متمرکز فعال شد تا شاهد پراکندگی واحدها و گستردگی آلودگی‌های محیط‌زیستی نباشیم و راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌ها هم در این راستا بوده است.».رشیدیان تصریح کرد: «در مسیر فعال شدن سیستم مناسب تصفیه‌خانۀ شهرک‌ها باید تمامی متخصصان یاری لازم را داشته باشند و از دانش فنی خود در این راستا استفاده کنند و امیدواریم که، با بهره‌گیری از توان نخبگان ایرانی، شاهد رشد و پیشرفت در این عرصه باشیم.».انعکاس در خبرگذاری های کشور

You must be logged in to post a comment.