دومین همایش معرفی سیستم های غیرمتمرکز تصفیه فاضلابBiorock ؛ شرکت مهندسی آبسان پالایش در گردهمایی جامعه هتلداران گیلان.

/ / اخبار

هر ساله مقادیر زیادی از فاضلاب های آلوده انسانی توسط اجتماعات کوچک و غیر متمرکز همانند هتل ها، ویلاها، واحدهای تولیدی و شهرک ها وارد پیکره زیست بوم سبز شمال کشور می شود و در نتیجه مناطقی که سطح آب های زیر زمینی آنها بالا باشد به سرعت آلوده می گردند.
از جمله این اجتماعات کوچک، هتل ها می باشند، که بعضا دچار مشکل هدایت و دفع فاضلاب بوده و با توجه به عدم وجود سیستم تصفیه فاضلاب مناسب، با فشارهای وارده از سوی اداره محیط زیست درباره دفع غیر مجاز پساب نیز درگیر می باشند.
در این راستا شرکت فنی مهندسی آبسان پالایش با بررسی تجربیات جهانی در این زمینه و بررسی تعداد پرشماری از فناوری های نوین، با شرکت بایوراک از کشور لوکزامبورگ به توافق رسید تا بهینه ترین و سازگار ترین فرآیند تصفیه فاضلاب را برای حل این معضل زیست محیطی ارائه نماید.
سیستم سبز تصفیه فاضلاب که از فناوری مشترک شرکت فنی و مهندسی آبسان پالایش و تکنولوژی نانو ارائه شده توسط شرکت بایوراک لوکزامبورگ بهره می برد و قادر است بدون نیاز به نیروی بهره بردار، بدون هیچگونه هزینه ی جاری، بدون آلودگی های سه گانه (صوتی، بصری، هوا)، بدون نیاز به انرژی الکتریکی، بدون نیاز به تعمیرات و نگهداری و با گارانتی 25 ساله فاضلاب اجتماعات کوچک را تصفیه نماید.
با تلاش مشترک واحد توسعه بازار شرکت آبسان پالایش و BIOROCK لوگزامبورگ، این سیستم برای دومین بار در ایران و در همایش جامعه هتلداران گیلان که با حضور صاحب نظران و مدیران صنعت هتلداری ، 23 آبان ماه سال 1397 در هتل معین فومن به جامعه هتلداری استان گیلان معرفی شد.
مزایای سیستم تصفیه فاضلاب Biorock، می توان موارد زیر را برشمرد :
 ارتقاء آسان سپتیک تانک های موجود
 پکیج بدون نیاز به برق
 تعمیرات و نگهداری حداقل
 بهره برداری پیوسته و 24 ساعته
 دوره های سرکشی بسیار طولانی
 بدون آلودگی صوتی
 بدون بو
 کمترین هزینه ی بهره برداری
 کیفیت فوق العاده ی پساب خروجی

You must be logged in to post a comment.