×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!
بازدید استاندار اصفهان و هیات همراه از تصفیه خانه تکمیلی پساب مجتمع فولاد کویر

بازدید استاندار اصفهان و هیات همراه از تصفیه خانه تکمیلی پساب مجتمع فولاد کویر

استاندار اصفهان از واحدهای تولیدی خطوط یک و دو و پروژه های توسعه و تصفیه خانه تکمیلی پساب این مجتمع صنعتی فولاد سپید فراب کویر در شهرستان آران و بیدگل بازدید کرد. در این بازدید که در تاریخ 4 خردادماه 1401 انجام گردید، مدیران کل حفاظت محیط زیست؛ صنعت، معدن و تجارت؛ راه و شهرسازی؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و همچنین معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی، هماهنگی امور اقتصادی، توسعه مدیریت و منابع، هماهنگی امور عمرانی و جمعی از روسای سازمان‌های استان اصفهان در این بازدید دکتر سید رضا مرتضوی را همراهی می کردند.

در ضمن این بازدید، توضیحات لازم در خصوص کلیات طرح، فرآیندها و بخش های مختلف تصفیه خانه و همچنین روند اجرایی کار توسط سرپرست کارگاه شرکت فنی و مهندسی آبسان پالایش ارائه گردید. در ادامه پس از بازدید از سایر بخش های کارخانه، نشست دیدار و گفتگو با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این مجتمع انجام پذیرفت. دکتر مرتضوی در این دیدار با اشاره به اهمیت موضوعات آب و محیط زیست تصریح کرد که خوشبختانه این مجتمع در حوزه زیرساخت های تولید هم اقدامات مهمی همچون احداث تصفیه خانه تکمیلی پساب انجام داده است و این مهم، گامی ارزشمند در راستای پایداری آب و بهره وری تولید در منطقه است.

گفتنی است در این پروژه که یکی از پروژه های پیشگام در بازچرخانی پساب شهری جهت مصرف صنایع در کشور است، مجتمع پیش تصفیه و تصفیه پیشرفته پساب شهر کاشان به ظرفیت ۹۰ لیتر بر ثانیه با استفاده از به روزترین تکنولوژی های جهانی در فضایی به وسعت ۲۰ هزار متر توسط شرکت فنی و مهندسی آبسان پالایش در حال اجرا می باشد.

TOP
Sitemap